dinsdag, juli 20, 2010

My final decision is... maybe

Deze leus staat achter op onze Wicked-van, die we al ruim een week langs de east-coast van Australie rijden! En wat hebben we veel gezien en gedaan, wow! Ik heb voor het eerst in mijn leven links gereden en dat was nogal een ervaring, zeg maar... Maar erg vet! Inmiddels gaat het gelukkig ook wat soepeler dan dat eerste ritje met al die monsterlijke rotondes...


In de eerste campervan dagen heb ik ook mijn eerste echte Skippy ontmoet! Ik had al heel vaak naast de weg bordjes zien staan die waarschuwden voor kangoeroe's en koala's, maar nooit zag ik wat... Ik geloofde er niet meer zo in. Totdat ineens: heel veel skippy's aan de kant van de weg! jeej! En ze waren heel lief, want we mochten zomaar dichtbij komen. Cuuuuuttte waren ze!

De eerste dagen omhoog waren nog erg koud, vooral 's nachts. Gelukkig werd dat snel beter. er kwam nog een soort probleempje met voetbal kijken, wat niet mocht op de camping en ook niet ergens anders in Coffs Harbour... Grappig toch, hoe ik ineens zo snel een WK-fan wordt, aan de andere kant van de wereld. Gelukkig was daar Renske, die ons de tussenstand wilde door-smsen. We werden elke keer wakker van mijn telefoon, tot uiteindelijk Spanje dus gewonnen had...

Ach ja, hier is het mooi en fijn en daar gaat het om :-)!

Een zeer mooie plaats onderweg was Byron Bay, the number 1 love and peace hotspot! Het was er erg zonnig en warm, waar we achteraf erg veel geluk mee bleken te hebben, want de dagen ervoor en erna scheen het daar erg bewolkt te zijn geweest... We zijn er 2 dagen geweest: genieten van het strand, de zon, de zee, zwemmende dolfijnen, walvissen, die mooie wittte vuurtoren en het fijne zomervakantie gevoel, jeej!

Ik zal nog maar even wat foto's hieronder plempen, want die zeggen toch meer dan heel veel woorden...
Dolfijnen!
Mooi strandje in Byron Bay
Op het strand in Byron Bay
DE vuurtoren van Byron Bay
Byron Bay bij avond...

5 opmerkingen:

Grita zei

...

Lineke zei

Ontzettend leuk te lezen en zien dat je het zo naar je zin hebt :) Ik wil er bijna achter zetten: "je hebt het verdiend, meid". Maar ik ben niet 47-ish en ik ben je tante niet, dus ik zeg gewoon: FIJN!
Ben benieuwd naar nieuwe lichting onwaarschijnlijk idyllische foto's! Haha, word al net zo manisch al jij...

Kaat zei

hahaha, ik zit hier echt te schaterlachen... wat moest ik hard lachen om je tante haar reactie Ils (-: hihihi
Manisch is wel het goede woord voor jou en dan die foto en die blik in dat busje van jullie: wicked en echt om lacherig van te worden...
Wat zal jij het naar je zin hebben en wat was ik er graag even bij om heel blij van je te worden!
Dikke zoenen, Ka medema

Slavica zei

I am watching the photos again..and now trying even harder to crunch the dutch :) [language :)]

Slavica zei

PS: Poes will be sooooo jealous on Skippies and dolphins, don't let her read this :)