vrijdag, juli 09, 2010

Melbourne: more pictures

De dagen nadat ik aangekomen was, heb ik gelukkig ook van Melbourne mogen genieten zonder jetleg! Wat een gave stad is dat zeg! Jammer dat het er zo koud was, ik had wel gerekend op winter, maar zo koud had ik niet bedacht. Gelukkig sliep ik in een huis met veel extra dekens, was er een kacheltje en kon ik Sara's warme trui aan. Ik heb in 2 dagen veel van Melbourne gezien en ook nog een wat vrienden van Sara en Sterre ontmoet; een druk programma dus!

Brighton Beach
Melbourne vanaf St. Kilda Beach
Melbourne
En hier gaan we op!
Melbourne van boven, gezien vanaf Eureka Tower

2 opmerkingen:

Grita zei

Als ze die strandhuisjes op Texel nou ook eens zo verven...ik had denk ik 5 kruiken mee moeten nemen als ik daar was.

Slavica zei

Now I am not sure whose pics from Australia I like more, Ilse's or Sara's.