zondag, juli 04, 2010

Melbourne!

Na 3 vluchten, waarvan 1 monsterlijk lange (Londen-Singapore) ben ik eindelijk in Melbourne!! Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven. Vanmorgen was het hier maar 4 graden, dus dat was even wennen. Nu wel wat beter, maar ik wil gauw omhoog, naar de zon!

Maar, wow, Australie! (de puntjes lukken even niet) Joanne heeft er tijdens het vliegen trouwens een sport van gemaakt zichzelf te laten omroepen in vliegtuigen of over het hele vliegveld in Singapore. Iets met paspoorten in de WC laten liggen. Gelukkig waren alle mensen heel lief en behulpzaam en was het heel snel weer opgelost.

Overigens: Qantas is met stip op 1 binnengekomen in mijn top zoveel van beste vliegtuigmaatschappijen: lekker eten, lekker drinken, fijne stoelen, heel veel films, spelletjes, muziek, games, een skycam (zodat je mee kan kijken met de piloot)... briljant :-) Ik heb maar een uur geslapen, want ik was veel te druk met films kijken en Millipide (echt waar) spelen. En Yvon, er was zelfs CSI! Dat voel ik nu best wel...

Maar nu weer gauw Melbourne bekijken en KOFFIE scoren ergens!

Liefs van de andere kant van de wereld!

5 opmerkingen:

joanne zei

Liefs van dezelfde kant van de wereld,
miss vanthof

Yvonne zei

Gaaaaaaaaaaaf! Ik wens jullie heel erg veel plezier de komende 6 weken. Ben benieuwd wat je verder nog gaat doen.

En nu ik weet wat ze allemaal laten zien wil ik ook wel eens met die maatschappij :)

Knuffel!

Anoniem zei

He, geweldig, je bent er al! Vlug aan de warme chocolade! Plezier!!!!!Babs

Grita zei

Ik wil ook een keer met zo'n vliegtuig! En heel veel films kijken. Gewoon Dear John 5x achter elkaar ;)

Anoniem zei

kan ik me een donderdagavond herinneren waarop ik zei dat het handig was om een kopie van je pas naar je hotmail te sturen! je vader