maandag, april 03, 2006

Zonnebril

Vandaag ben ik met Marlies in Utrecht even wezen winkelen. We zouden eigenlijk met Frouke mee naar college (kon Marlies even zien of ze echt wel pedagogiek wil gaan studeren), maar dat ging niet door. En tegen de tijd dat ik dat wist, zat Marlies al in de trein. Dus dan maar de stad in :-)! Eerst even een broodje bij Bakker B., want daar sta ik altijd ineens per ongeluk binnen. Toen naar de Six (ook gevaarlijk). Ik heb daar heel on-Ilsiaans vier ringen gekocht (en ik heb ze ook nog alle vier om ook) en toen wilde ik mij eens even een hippe zonnebril aanschaffen.

Mijn conclusie: dat kan niet. Hippe zonnebrillen zat, maar ze passen niet op mijn hoofd. Het zijn gewoon twee dingen die niet bij elkaar horen en in de toekomst ook niet bij elkaar zullen horen. Ik ben denk ik gewoon niet hip :-). Mijn moeder weet dat heel leuk te omzeilen met 'jij hebt gewoon een klassiek hoofd (?)', hetgeen vrijvertaald kan worden opgevat als 'op jouw rare smoelwerk past gewoon geen bril'. Klassiek hoofd of niet, jammer is het wel, want sinds deze leuke oogdekseltjes een deel van mijn leven zijn, heb ik altijd Heel Erg Hard een zonnebril nodig. Dus: iedere fashion-expert die denkt mij een leuke doch enigszins betaalbare zonnebril te kunnen aansmeren: ik ga graag de uitdaging aan!

2 opmerkingen:

Joanne zei

Fashion expert ben ik niet. Echter, ik ga wel de uitdaging aan om voor jou een zonnebril hip en doch niet te hip (duidelijk) te vinden.

Vera zei

Volgens de meneer bij de Specsavers heb ik 'een brillenhoofd' en staat 'elk montuur' mij. Ik denk daar zelf wat anders over ;) Van hem mocht ik alleen geen donkere/felle kleuren, en omdat ik een braaf mak schaap ben, heb ik een zachtpaars kunststof montuur uitgezocht. Vet hip. :)

Maar, genoeg over mij! Ik heb boven nog 2 modellen zonnebril liggen. Kom maar even passen als je weer thuis bent. De paarse mag je hebben, de witte mag je alleen gebruiken ter inspiratie want die is nog in dit jaar (en vet gaaf) ;)