zaterdag, april 15, 2006

Veilig

Volgens de Postbank is het veilig als je af en toe het wachtwoord van Mijn Postbank.nl wijzigt. Kan ik begrijpen. De Postbank dwingt dus af en toe op dat je je wachtwoord wijzigt, anders kan je niet meer inloggen.

Ik heb mijn wachtwoord braaf gewijzigd en vond zelf dat ik een heel goed wachtwoord had. Zo goed, dat ik nu zelf ook niet meer in Mijn Postbank.nl kan :-) Tot volgende week mijn nieuwe wachtwoord wordt opgestuurd ben ik dus afhankelijk van de girofoon en overschrijvingskaarten... Zooooooo niet 2006 ;-)!

3 opmerkingen:

Joanne zei

Psst ik heb dat ook al gehad hoor:-) Duurt een week, beetje jammer als je het NU nodig hebt!

Vera zei

bekend fenomeen :D

milou zei

haha..ja ik had precies hetzelfde en dan moet je weer wachten op zo'n brief met je nieuwe wachtwoord erin...vervelend hoor!!