woensdag, april 12, 2006

'Helemaal klaar voor de zomer van 2006'

Net naar de kapper geweest. Meestal laat ik het wel ongeveer hetzelfde knippen want met mijn haar is toch nooit wat te beginnen. Maar nu had ik een kapster die ruige ideeën had. Er werden boeken met plaatjes bij gehaald (ik heb nóóóóóóit een kapsel uit een boek met plaatjes) en de mevrouw had allemaal hippe ideeën. Eerst iets wat er heel erg plukkig uitzag (ik was mijn hele jeugd al plukkig -van mezelf- dus dat laat ik er natuurlijk niet vrijwillig inknippen), daarna iets met lagen, maar dan achter kort en voor wat langer en een scheve pony. Ach, doe eens gek, knip maar. Mijn haar is all yours! Erger dan een kruising tussen een verlepte pleeborstel en een bos dood stro (zo was het vanochtend) kan het niet worden...! De kapster ging aan het werk... oei, dat was in eens best kort aan de achterkant! 'Ja ik doe even korte plukken voor het volume'. Daarna werd het nog helemaal hip gestyled (waaaaaaarom kan ik dat thuis nooit, ik heb altijd handen te kort als ik én fohn én de borstel vasthoud) en nu ben ik dus 'helemaal klaar voor de zomer van 2006!' Aldus de kapster. Maar hip is het wel :-).

5 opmerkingen:

Joanne zei

Had ik al verteld van de neef van Hilfred die klaar was voor de zomer van 2005, volgens de kapper dan en die nu dood is?

Anoniem zei

Ik vind je kapsel heel leuk! Verder vraag ik mij een beetje af wat een brostel is? ;)

Lineke zei

Foto?

Wiets zei

Leuk kapsel Ilse!

Vera zei

Het is zeer hip :)

Ik kan me nog herinneren dat ik, in een poging zelf mijn haar op dezelfde manier te stylen als de kapper had gedaan, de borstel vastdraaide in mijn haar en Yvonne die eruit moest komen peuteren :D