zaterdag, april 08, 2006

Lenzen (2)

Hoewel de IZZ een rare verzekering is, die niet al te denderend is in telefonische informatie afhandeling en die er een maand of 4 over doen om te snappen dat je Ilse niet met een J schrijft en hoewel de Hans Anders natuurlijk een afzetterige ruk-opticien is (meer daarover volgt), is de combinatie tussen deze twee wel leuk:


Als ik dan zometeen ruk-lenzen krijg, zijn ze in ieder geval nog gratis :-) (want ik ben wél zo georganiseerd dat ik een basisaanvullende regeling heb genomen)!

2 opmerkingen:

Joanne zei

Ik vind je nu al georganiseerd. Maar had ik je al verteld van de overbuurvrouw van Wilko die dat ook was, lenzen had maar nu dood is?

Anoniem zei

Hey, dat moet ik ook eens doen, ik betaal nu voor mijn Hans Anders bagger. Nou ja, je kunt nog altijd een gratis pakketje ultra zuurstofdoorlatende lenzen bestellen bij MyLenses. Op 5 adressen, natuurlijk. :P