donderdag, januari 18, 2007

Toeval bestaat niet

Ik zal geen zeurpost over regen en wind en storm schrijven, daarvoor kunt u op de weblogs van de rest van Nederland terecht :-)

Ik schrok alleen wél van het ongeluk op de Uithof, vanochtend. Ten eerste omdat ik nog wel studerende vrienden daar heb en ten tweede omdat ik er gisteravond nog ben geweest... Sinds ik ben afgestudeerd ben ik er echt een half jaar niet geweest ofzo, dit is de laatste keer geweest. Maar dat ik er dan uitgerekend gisteravond ben geweest, in dezelfde zaal als waar nu een hijskraan overheen ligt. Bizar! Ik heb zelfs nog door die hangtafels heen gehuppeld en ik dacht nog 'goh, wat gezellig, een feestje'.

Raar dat dat nu ineens 'weg' is!

('Jaaaa, sentimentele drammerd!' -maar ik ben niet ongesteld!-)

2 opmerkingen:

Lineke zei

Zoals al uitgebreid verteld heb ik de hijskraan live zien vallen :p

Maar ik vind het helemaal geen raar idee dat een stuk gebouw weg is.. Ik had het ook geen raar idee gevonden als de hijskraan dwars door mijn bus heengevallen was; dat bedacht ik me naderhand..

Eigenlijk ben ik niet iemand die denkt dat mij dat niet overkomt..

Rinske zei

nou, ik vond het wel eng (moest ook wel een beetje meteen aan alle 'utrechtjes'denken)