maandag, juli 03, 2006

Drs. I. de Jong

Op de buluitreiking na ben ik KLAAR met mijn studie! Vandaag laatste gesprek gehad met onze afstudeerbegeleidster, waarin we ook ons cijfer kregen...

gewoon een 8.5!!

Whaaaaaah!!! Vet stoer! De rest van de dag hebben we lekker rondgehobbeld op de Uithof, M&M's door de gang geknikkerd (die dwang had ik nou al 5 jaar, haha), hebben we heerlijk onder de bomen aan het water bij Theehuis Rhijnauwen gezeten (lekker met lele), zijn we langs de schapen en door het bos weer naar de Uithof gelopen (wat is het daar eigenlijk mooi, haha), hebben we de bus naar het centrum genomen en lekker gegeten bij de Winkel van Sinkel, lekker buiten! Deze dag was helemaal goed! Lekker zonder horloge (moest van de juf), dus we we deden gewoon waar we op dat moment zin in hadden...!

Het was helemaal goed zo! Just a perfect day...

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Echt superfijn lijkt me dat: gewoon klaar zijn...als het goed is ben ik dat ook over een weekje, maar dat lijkt nu nog heel ver weg.

geniet er nog maar goed van: zon en vrijheid:)

kus mariek

Anoniem zei

We zijn goed bezig geweest!!!!!!!!!

Kus!

Wiets zei

Gefeliciteerd!!

Vera zei

Wat goed, gefeliciteerd! Ik dacht al dat ik Yvonne gisteravond zoiets hoorde gillen :)

milou zei

GEFELICITEERD!!!!!

Anoniem zei

Heel goed gedaan Ilse en co! Nu kun je bij de club van afgestudeerden aansluiten, bij mij dus... :)

Lineke zei

Goed!! Leuk om met zo'n cijfer je studie af te sluiten zeg!!

Al ben je wel een beetje "zalig Joke" aan het schrijven met je "wat is het eigenlijk mooi in de bossen van de Uithof" en VOORAL "lekker zonder horloge"

:D

Ilse zei

Hahahahahaha, ja maar dat meende ik ook :-) En dat horloge moest gewoon af omdat ik geen witte rand wilde (lees: mocht) voor Frankrijk volgende week.

Ennnnn toen had ik 'm in mijn tas gegooid, zo lekker op z'n Ilses (nog net zonder geplette manderijnen) en toen dacht ik/ dachten we 'eigenlijk wel lekker, gewoon lekker doen wat je wilt en hoelaat je dat wilt, zonder dat je dingen op een bepaalde tijd hoeft'.

Maar verhaaltechnisch is dat natuurlijk leuker als ik dat een beeeeeeetje 'zalig Joke' opschrijf. Bovendien schrijft uwer geliefde René ook op z'n weblog dat ie zo leuk gewandeld heeft en hoe mooi dat was :-) (dat dat René is en niet jij maakt even niet uit nie)!

Anoniem zei

Ja, beetje mij erbij halen! En ik schrijf toch niet zalig zeg... hoop ik.

Pieter Reeve zei

Gaaf! gefeliciteerd! yes! heel goed van je en wat een mooi cijfer :D

Anoniem zei

Jaaaaj jeuj super! Gefeliciteerd!!Vet goed gedaan, ben trots op je! Lekker he, afgestudeerd!! Overigens loopt die uni van jou echt te kutten want waarsch kunnen we die pre-master helegaar niet doen meer aankomend schooljaar door een stomme verschoven deadline. Fijn!

Ditte zei

congrats :) echt supergoed!!