maandag, januari 22, 2007

Interactief bloggen

Lieve lezers, het is weer tijd voor een stukje interactiviteit. De kwestie is als volgt; bekijk onderstaande foto en beantwoord de volgende vraag: wat doen wij hier na?

edit: voor de oplossing moet je even hier klikken... Misschien moet je net als wij nog wel even 192837 dingen installeren (maar dat snap ik verder ook niet). Let even op het laatste shot Hoe we er precies bij kwamen weet ik ook niet, het begon met 'als ik zo 2 kazen naast me neerleg zie je ook niet de onderkant van m'n tieten hoor', ofzo. Dus. Maar leuk was het wel :-)

11 opmerkingen:

Grita zei

Anita en Shirley die alleen hun buiken bruin willen hebben die ze dan mooi kunnen showen in hun naveltruitjes :)

Yvonne zei

Nou nou, er zijn niet veel mensen die een gokje durven te wagen.

En dat terwijl het toch zo duidelijk is ;)

Joanne zei

pijnboompit pijnboompit, liggend kun je schijten maar tis beter als je zit

Anoniem zei

Ik dacht toch eerder aan de Harde Bollenstraat, maar ik vrees dat ik het mis heb.

Anoniem zei

Hihi, Joanne kijkt teveel naar Hans Teeuwen! :p
Maarreh, ik heb géén idee!

Grita zei

Wat is het nouhou??!!

Madeleen zei

Ik wacht op het antwoord ! er is al zoveel gezegt :)

Joanne zei

ik weet het, ik weet het! maar mag het niet zeggen :-)

Joanne zei

maar ze gaan pas t erop zetten als ze 10 comments hebben

Joanne zei

dus:-) komt u maar:-)

Ilse zei

Nou vooruit, al moet ik om het uit te leggen nog even zoeken naar het filmpje om dit met beeldmateriaal te ondersteunen :-)