maandag, februari 13, 2006

Zomer

Zo, ik zou niet meer over winterdepressies bloggen (een beetje nog maar)... maar ik wil nog wel even zeggen wat ik zo fijn aan zomer vindt! Kopiepeest van gesprek met Marnel:


Ilse zegt:
fijn dat jij ook een winterdepressie hebt
Ilse zegt:
kan ik lekker tegen iemand zeuren die mij snapt, hahaha
Ilse zegt:
ik wil lente
Ilse zegt:
lekker in het park
Ilse zegt:
lekker met lele
Ilse zegt:
op een kleed liggen
Ilse zegt:
tot het net een beetje koud wordt
Ilse zegt:
en dan lekker de zon zien ondergaan
--- Marnel --- zegt:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
--- Marnel --- zegt:
oh
Ilse zegt:
en dan naar huis fietsen
--- Marnel --- zegt:
ik kom gillend klaar
--- Marnel --- zegt:
hahaha
Ilse zegt:
en net een beetje te koude kleren aan hebben
Ilse zegt:
maar zooooo lekker blij zijn van het park
Ilse zegt:
dat je kleed nog een beetje naar gras ruikt
Ilse zegt:
*zucht*
Ilse zegt:
dat wil ik
Ilse zegt:
en dan lekker 's ochtends
Ilse zegt:
je bed uitzweten
Ilse zegt:
of de zon die je al door de gordijnen heen ziet
--- Marnel --- zegt:
doe even dat allemaal op een blog
--- Marnel --- zegt:
de fijne dingen van de lente
Ilse zegt:
ja :-)

4 opmerkingen:

Joanne zei

Jaaaaaaaah en dat je dan rozig bent van de zon:-)

Vera zei

oh hou op! ik ben net op de heen- én de terugweg naar/van de tandarts kletsnat geregend :(

ik verzet mij uit alle macht tegen mijn winterdepressie, maar ik wil wel heeeeel graag lente!

Anoniem zei

ik niet, ik hou van de winter. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!

Joanne zei

SNEEUWBALLENGEVECHT TEGEN FROUKEEEEEEEEEE!