woensdag, februari 01, 2006

Het lot tarten

Yvonne le huisgenoot had laatst de theorie dat als je er op z'n lelijkst uitzag en er helemaal niet naar op zoek was, je dan de liefde van je leven zou tegen komen.

Vandaag deed ik een goede poging:
Douchen stond vanmorgen niet in mijn rijtje bezigheden. Mijn haar zag er dientengevolge uit alsof ik er net een pot mayonaise in had gesmeerd. Ik loop al drie dagen in dezelfde broek rond en had er vanmiddag vanwege de kou een trui bij aangetrokken die hip was toen ik in de brugklas zat. Verder zag ik er niet al te wakker uit en had ik vaag een oude vislucht van een vanmiddag genuttigd broodje zalm om mij heenhangen. Om het geheel af te maken heb ik er mijn lelijke jas bij aangetrokken.

Helaas, het mocht niet baten. Ik ben de liefde van mijn leven niet tegengekomen toen ik net boodschappen ging doen.

Voor de mensen die nu denken dat ik hier hevig zit te versmeren: ik ga zo douchen en schone kleren aandoen :-) En kauwgom doet wonderen!

3 opmerkingen:

Joanne zei

Daarbij chagerijnig kijken en een snotneus en een pukkel en je gulp moet nog open en nog mascara van gister uit gelopen. En dan pas kom je de liefde van je leven tegen:-)
Ik ga een dvd kijken:-) Ik moet kiezen tussen brum of de verschikkelijke sneeuwman of assepoessie 2:-)

Kees D. zei

Jammer.

Gr. Kees D.

Lineke zei

Ik dacht dat het verhaal zou eindigen met een romantische ontmoeting in de de winkel (een hele leuke jongen koopt lekker verse vis en of groentes en kruiden, en vraagt aan jou of jullie vanavond samen zullen koken?) Maar het eindigt gewoon met opfrissen :( misschien was je gewoon nog niet lelijk genoeg..