woensdag, februari 01, 2006

K-k-koud

Mevrouw Hoefsloot mag het dan heerlijk vinden voor al die kachels... ik heb het wel gehad met de winter! Zeker vandaag lijk ik maar niet warm te worden... brrrr! Geef mij maar zomer, lekker hele dagen in het park en aan de Leidsekade zitten, lekker met een rokje aan (en rosé :-)), bruin worden, beetje lezen... mmmmmmm... zo'n zin in! Veel beter dan dit stomme depressieve ('neeej, dat is je eigen gedachte') winterweer en die ijskoude natte wind die dwars door je heenwaait. Gelukkig is het over 7 weken lente!

7 opmerkingen:

Grita zei

Eindelijk ben ik niet de enige die zeurt ;-)

Joanne zei

En van wie weet je dat het over 7 weken lente wordt:-)
Ondanks dak zelf een blog heb, word ik graag genoemd (hahaha)
Ik ben ook Zeer Ongelukkig En Zeer Koud

Ilse zei

Ik had jou ook genoemd (eerst), maar jij had acht weken staan. Dus. Ik heb het zelf geteld en ik weet het dus van mezelf.

Dus: met dank aan Ilse

Joanne zei

Niet ik had 7 geteld. Dan hebbik midgetiept. Bewijs? Ga dan naar jeroen zn site in de chat dingetje:D

Joanne zei

Joanne said...
Jeeeeej nog 7 weken en dan isset LENTE

Ik zie toch duidelijk een 7:-)

Ilse zei

Toch had ik zelf geteld, dus. Net zo hard dank aan mezelf

Joanne zei

jamaar ik was eerstes!