maandag, februari 13, 2006

In bed

* Post in het kader van mijn winterdepressie, als je niet zo goed tegen hypochondrisch gezeur kan, moet je 'm maar even niet lezen :-)! *

Soms heb j evan die dagen dat je denkt: ik had vandaag beter in bed kunnen blijven liggen. Vandaag had ik zo'n dag. Ik had om 10.10u met Frouke op het busstation afgesproken, natuurlijk pas veel te laat uit bed, dus haasten om toch nog wel te douchen, ontbijten, aankleden en er een beetje toonbaar uit te zien. Op de uni (wat een jeukwoord, hè?) was het nog wel oké en gezellig. Maar daarna had ik he-le-maal geen zin meer om alle dingen die ik van mezelf moest regelen te regelen. Heb ik dus lekker ook niet gedaan :-) Ik heb lekker zitten zwelgen in zieligheid en zelfmedelijden. Ik heb nog wel boodschappen gedaan, maar dat was geen succes (mensen voor mijn karretje, alles omver stoten, in de verkeerde rij staan, alles tig keer laten vallen). Volgende keer als ik weer zo'n dag heb, blijf ik in bed en doe ik niks!

En morgen... zal ik met ik met hernieuwde energie braaf naar de brillenmeneer 'ja stuk ja, ja eigen schuld ook, nee, al 2873462478 keer gebeurd, ja, te lui om te repareren, ja, weet ik, Heel Erg Stom van mij.' En mijn Sinterklaassurprise afmaken. Ehm, ja, het is inderdaad februari, dat weet ik, maar in december hadden we geen tijd. Allerlei regeldingen doen voor Phoenix, waar ik lekker vandaag geen zin in heb. En owja, niet geheel onbelangrijk, wat aan mijn afstudeeronderzoek doen!

* Einde bericht, de volgende post zal over iets leuks gaan, misschien wel over ZOMER, haha!' *

Geen opmerkingen: