maandag, februari 20, 2006

Amerika

Ilse is hevig aan de afstudeer (goed bezig!) en leest hele spannende artikelen... leuk! En ik weet het nu zeker: in Amerika is altijd alles nóg erger, nóg meer en nóg dramatischer. Vanaf nu is dit ook wetenschappelijk onderbouwd (citaat uit het spannende artikel wat ik lees):

Consistent with previous research, we found that American youth reported more internalizing and externalizing problems than did their Dutch peers, and said that negative moods interfered more with their ability to learn in school.

Of Amerikanen zijn gewoon echte drama-schoppers, kan ook natuurlijk! Lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk!

3 opmerkingen:

Joanne zei

Ik vind ze gezellig. Stel dat ik winterdepressief ben, dan isset bij de amerikanen veeeeel erger. Fijn:-)

Anoniem zei

Maar goed dattik niet in Amerika woon dan ;-)

Joanne zei

:D