zaterdag, oktober 14, 2006

N8 van de Uitzendkr8 - Tivoli Utrecht

Gisteravond met hem, hem en hem naar de N8 van de Uitzendkr8 in Tivoli geweest. Alwaar deze verschrikkelijk duidelijke foto is gemaakt...! Hij was toen al wat eerder naar mijn kamer gefietst, kon ze slapen (want zielig).

Maar we hebben ons wel vermaakt, lekker met de hele Tivoli 'begin de dag met een dansje' gezongen (maandag bij Giel te horen)! En hoe het écht was, is wat duidelijker hier te zien. En die meneer van dat ene programma ná Giel kan niet dansen, haha!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik had ook nog overwogen of ik daar heen wilde, maar toen toch niet want ik ging naar zwolle. (interessant he?)

maar ik hoop dat het leuk was :)

Joanne zei

En hem was er niet bij..

Anoniem zei

vette foto... Wist niet dat mijn telefoon zo goed foto's kon maken!

Anoniem zei

Vet cool ja. vooral die mooie rode gloed. echt top. Maar heb wel lekker Giel door de zaal gedragen. Wat een zelf bevlekking heeft die kerel zeg. Goed als er ooit een volgende keer komt zal ik m laten vallen. Maar was helemaal tof daarzo.

Anoniem zei

"En die meneer van dat ene programma ná Giel..." Je bedoelt toch níet Gerard Ekdom, van het programma Arbeidsvitaminen, dat éne programma dat vermeld staat in 't "Guinness book of world records" alszijnde langstlopend radioprogramma??? bedoel je die meneer van dát ene programma? Hihi :-D