maandag, oktober 16, 2006

Buluitreiking!

Inmiddels is het al een aantal maandjes geleden dat ik mijn laatste studieprestatie heb geleverd (juli), vandaag kreeg ik eindelijk den bul! Vet stoer met officiële uitreiking en officiëel publiek, leuk, leuk! Helaas moest de afstudeerbegeleider voor na-controle (van keizersnede) naar het ziekenhuis, dus kon ze niet zelf haar praatje houden. Maar het werd door een leuke meneer voorgelezen en het was toch wel duidelijk het leukste (in ieder geval het grappigste) praatje van alle 13 studenten die vandaag hun bul kregen!

(...) 'Ik kan me voorstellen dat nu bij de mensen die Ilse niet persoonlijk kennen de indruk is ontstaan dat Ilse een serieuze studiebol is, die houdt van moeilijk en complex. Dat beeld moet ik toch even nuanceren! Onze besprekingen kenmerkten zich door een hoog lach-gehalte. Ilse en Frouke kwamen bij elke afspraak kletsend en lachend binnen en gingen kletsend en lachend weer weg. Ik hou zelf wel van een informele sfeer tussen studenten en mijzelf. Deze meiden gingen daarbij soms best ver. Mailtjes en stukken ondertekend met Henk en Ab en conceptstukken waarin de suggestie werd gegeven om betreffend stuk op te rollen en ergens te steken waar de zon niet schijnt kom ik althans niet vaak tegen...' (bron: praatje Kirsten)

(dit zorgde voor algehele hilariteit in de zaal, wat bij de andere 12 praatjes niet gebeurde :-))

Ik hoop zeer binnenkort de hele uitgeschreven variant op papier te ontvangen (kan ik het op mijn web-log zetten, hahahaha, en dan kopiëren in een word-bestand)!

Hieronder nog wat fotootjes gemaakt met mijn cadeau, gekregen van paps en mams. Al wist ik op dat moment nog niet dat het mijn cadeau zou worden, dus hele gave verrassing! Ik ga binnenkort nog even uitzoeken hoe mijn camera werkt en wat ie allemaal kan, dan kan ik er ook écht mooie foto's mee maken, leuk!

-foto's volgen als de blogger weer normaal doet, grrrrr....-

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaaaah, het was echt heel leuk jouw praatje. Ik moest huilen van het lachen eigenlijk, vooral nadat hij het woord oprollen had gezegd en ik toen kon raden wat er verder zou komen.

Joanne zei

:-)

Rinske zei

Gefeliciteerd!!! Heel erg leuk, ik moest die quote wel 2x lezen, maar nu heb ik em. En nou op naar je carriere!!

Grita zei

Ilse ik heb ervan genoten! Je had verreweg het leukste praatje, maar je was dan ook verreweg de leukste die afstudeerde. En ik denk dat die menerie het nog leuker deed dan die vrouw het had kunnen doen (die eigenlijk Kirsten zou vervangen). Je had gelukkig niet die zenuwachtige vrouw of die chagarijnige vent of die vent die klapte als een kakker in een Gaastra jas (Bas, bij jou staat ie leuk hoor, want jij bent geen kakker en je klapt ook niet zo) of die vent van "maar goed, daar hebben we het nu niet over" (vraag Marlies maar). En wat ik nog het meest hilarische vond was dat de Turk-in-haar-niet-natuurlijke-Berber-omgeving er ook was! Whahahaha ik hield het niet meer, vooral niet toen Janne haar kop nadeed! En fijn dat je ouders en je broertje en je opa en oma en de giechelrij er ook waren!