zondag, oktober 22, 2006

Auw auw!

Dat dansen een gevaarlijke sport is, bewees ik al eerder, maar nu weet ik het zeker! Vandaag werd er bij ons Mexicaans gezet en daar zaten nogal wat klotepasjes in. 'Kom', dacht Ilse na de pauze, 'die gaan we even gezellig oefenen'. Ik kwam ongeveer tot 6, toen gleed mijn hak jammerlijk onder mijn voet weg, en ging de zijkant van mijn voet plat tegen de grond (auw!).

Dus de rest van de repetitie heb ik gevuld met onder de kraan zitten, ijscompressen erop, en aan de kant zitten met een stoel onder mijn voet. En nu kan ik nog steeds niet lopen :-(

Gelukkig dat dat Mexicaans niet zó ontzettend leuk was als zigeuner (meesjes pak die rok), heb ik niet iets Heel Erg Leuks en Onvervangbaars gemist!

Edit: Na een week kan ik weer een beetje normaal lopen. Eindelijk. En een foto-update (hele mooie foto, goed perspectief en gelukkig niet scherp gesteld op de achtergrond).

5 opmerkingen:

Joanne zei

je bent echt Heel Erg Zielig!

Ilse zei

Ik vind het vooral Heel Erg Stom!

Wiets zei

Doet je voet het weer een beetje ondertussen?

Anoniem zei

Ilse waarom doe je dan ook zo raar. Je weet toch dat je een beetje voorzichtjes met jezelf moet zijn

Anoniem zei

Trouwen in een rolstoel dan Ilse? Of lukt het met stokken?