vrijdag, oktober 27, 2006

Joanne danst

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Joanne, nog effe dooroefenen! Succes! :D Terry

Wiets zei

Geweldig!!

Joanne zei

hahahahahahahaha en ik moet er iedere keer weer om lachen
:D
Joanne vindt dat mexicaans sucks! (of ben ik nou te negatief:-))


Ik vind het eeeeeeenig!

Joanne zei

He kut man, nou kan ik het niet, nou kan ik er ook niet in. Balen zeg hej! Ik ga oefenen

Anoniem zei

Gaaf hee. krijgen wij binnenkort ook een live voorsmaakje????

Joanne zei

In april kwam je kijken in orpheus:-)

Joanne zei

Overigens zie ik marlies ook een paar keer springen:-)

Anoniem zei

mexicaans ZUIGT. en dan ben je niet negatief. Ik vind ons nog vrij leuk meedoen hier trouwens. Moet je ff op Joris letten, die kan goed hakken!

Rianne zei

Geweldig gedaan hoor Jo ;)

Madeleen zei

JOanne wat kan je dat toch goed..