vrijdag, oktober 20, 2006

Foto's afstuderen

Eindelijk doet én de blogger weer een béétje normaal én internet het weer. Meneren van de Casema zijn soms best leuk! Dus: foto's! Ik heb ze maar even gezellig in een apart postje gezet.

Mijn serieuze publiek (in het academiegebouw, waar ik toch wel zo'n 2 jaar om gezeurd heb)


Mijn soms wat minder serieuze, maar daardoor niet minder leuke, publiek. Vooral Marlies heeft het érg naar d'r zin! (die witte vlek is Marnel, maar die is een beetje van de foto afgevallen).

Hier werd ik toegesproken door Lex Wijnroks en hoorde ik het geweldige praatje van Kirsten, die vanwege hem niet aanwezig kon zijn.

Het ondertekenen van mijn diploma...

Deze foto vind ik zelf een beetje on-Ilse, maar werd door iedereen 'mooi' gevonden (?) :-)

Hahahaha, nee ik ga nog niet op de foto, eerst mijn kopje wegzetten! Met de bul inmiddels veilig in de koker!
Mét bul, jammer van het tegenlicht!

En nogmaals met bul

Het publiek dat mee ging lunchen, paps staat er niet op, want die maakt de foto. En de foto waar ie wel op staat (gemaakt door de academiegebouw meneer), is nogal bewogen!

Ehm.... tja...

Edit: kan iemand mij uitleggen hoe ik tekst en foto's een beetje mooi krijg? Ik wil namelijk altijd precies dezelfde afstand tussen foto's en tekst endallukniezo!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ilse,
Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, het ziet er erg leuk uit. Mooie foto's, volgens mij hebben jullie er een mooie dag van gemaakt!
Groetjes, Kirsten

Joanne zei

wat sta ik enorm lelijk op de foto:-) die ene:-)

Jonneke zei

Gefeliciteerd :D Echt superfijn!
Ik weet ook nooit hoe dat nou precies werkt met die foto's. Ik probeer het vaak heel vaak opnieuw, en uiteindelijk staat het dan ongeveer zoals ik het wil.. Succes! (Blijf ook maar even kijken of iemand hier de gouden tip komt typen ;-) )

Joanne zei

Gewoon wat doen en flink schelden!

Anoniem zei

Die ene foto is inderdaad leuk. Viel mij ook meteen op.

Ilja zei

Ow ja hallo! Ik kwam ook even voorbij surfen... Niemand zal deze reactie ooit meer lezen, maar goeeeeed :)

Gave foto's uit (de Aula van?) het Academie gebouw! Erg relaxed zo'n diploma!

Afstand tussen tekst is inderdaad een kwestie van beetje proberen met ENTERS volgens mij tenzij je hogere HTML-kunde.

Wat wel jammer is, is dat het nu niet werkt om op de foto's te clicken voor de vergroting. Dat is een vet irritante bug van blogger.

Dit komt doordat je de foto's versleept hebt. Dit kan je voorkomen door de foto's niet te verslepen, maar door naar het tabje HTML te gaan en daar de CODE voor de foto te knippen en te plakken naar de plek waar je hem wilt hebben. (die foto is in het HTML tabblaadje zo'n lelijk gedrocht dat begint met "< a" en eindigt met "/a >" ...) Begrijp je een beetje wat ik bedoel? Als je dat dus doet kan iedereen die prachtige fotoos ook in groot formaat bewonderen... Wat natuurlijk geweldig zou zijn :)

En ow ja als je dit toch allemaal gelezen hebt kun je ook nog wel eens een keer zeggen waarom je zeven maanden, twee weken, drie dagen en zes uur geleden ongeveer een keer zei dat je me ergens van kende :D Neeeeeeeeee dat ben ik nog neit vergeten :)

nou welterusten!