woensdag, juni 29, 2005

Het einde in zicht??

Als het een klein beetje meezit, heb ik zojuist, afgelopen vanmiddag, mijn allerlaatste tentamen van deze opleiding gemaakt... klinkt wel een beetje eng! En dan nog wel van zo'n k*t-vak: Wetenschapstheorie & Ethiek. Dat doen ze vast om Pedagogiekstudentjes nog even lekker te pesten, zo vlak voor hun afstuderen. Tenminste, als je netjes volgens de planning afstudeert! Gelukkig doe ik dat niet, en hobbel ik volgend jaar nog even lekker een jaartje op de universiteit rond! En misschien ga ik dan zelfs wel een vak volgen, gewoon om nog even lekker ouderwets te studeren... Vooral omdat ik toch wel collegegeld betaal (en stiekem het meest om nog een tentamen te hebben, zodat mijn aller-allerlaatste tentamen nog niet is geweest :))!

Verder zijn de wonderen de wereld nog niet uit, want ik ga DEZE WEEK mijn stageverslag inleveren, wil er nu wel eens vanaf zijn! Dus: geen ge-SOG of hypochondrische RSI meer, gewoon doorwerken!

10 opmerkingen:

Wiets zei

Ja, maar eens zal dat laatse tentamen geweest zijn en moet je toch echt toe gaan geven aan de volwassenheid....

Anoniem zei

Ik vind echt dat je heeel goed bezig bent. Vooral dat je stage verslag nu al af is eigenlijk niet zo veel werk was!
*pluim*

Wiets zei

Stageverslag af?? Wow, echt goed bezig zeg!!

Ilse zei

Nee, hij is BIJNA af! Ik moet nog even een stukje schrijven over wat ik van de aansluiting van de opleiding op mijn stage vond (dat zuig ik zo uit mijn duim) en wat ik van de begeleidig vond (dat moet even iets genuanceerder...) en dan even doorlezen blablabla... en dat istie klaar!

Ilse zei

Ik denk dat ik tussen half 12 en half 1 's avonds/ 's nachts op m'n productiefst ben.. want mijn stageverslag is AF!!! :)

Anoniem zei

Goed bezig!!!
xx

Anoniem zei

wat vreselijk ordelijk en doorzettend enzo dat je dat hebt afgemaakt maar ik had ook niks anders verwacht van je aangezien je altijd af hebt wat je moet afhebben, in welke omstandigheid dan ook;)pluim!

Lineke zei

Het was geen hypochondrische RSI, het was psychosomatische RSI :)
Haha, dat heb ik nu geleerd tijdens mijn 4 jaar studie (nog twee jaar te gaan maarliefst, maar geen tentamens meer!)

Het is dat ik niet een speciale interesse heb voor de kinderpsychiatrie, anders hadden we zo langzamerhand al kunnen gaan kijken naar een geschikt pandje voor ons gezamenlijke geestelijke gezondsheidsinstituut..

We kunnen ook samen directrices worden van een heeeeel groot psychiatrische instelling, jij de jeugd ik de volwassenen??';)

Anoniem zei

Daarom smap ik lekker alleen bij anderen, ik weet gewoon van mezelf dat ik zo'n ding ga vergeten op den duur:-) Jeumig wat een zelfkenni;-)

Anoniem zei

Leve de knakkers die stug doorloggen. Murc weg, Kwifta weg, krien bijna weg, froon weg. Leuke log, groetjes Pieter.