vrijdag, juni 10, 2005

Het ordelijke leven van Joanne

Als je lekker zit te soggen en lekker 23876923847 schermen op je computer open hebt staan en gelukkig niet lekker alles tegelijk doet, raak je wel eens wat kwijt. Gelukkig heeft Joanne daar nooit last van.


Ilse zegt:
ben jij ook wel eens wat kwijt in je computer?
janne --NIEUW: nu met polo!-- zegt:
neej
janne --NIEUW: nu met polo!-- zegt:
echt nooit
Ilse zegt:
(gg)
janne --NIEUW: nu met polo!-- zegt:
ik stop altijd alles gelijk in mapjes
janne --NIEUW: nu met polo!-- zegt:
met namen
Ilse zegt:
fijn
janne --NIEUW: nu met polo!-- zegt:
en nummers
janne --NIEUW: nu met polo!-- zegt:
en data
janne --NIEUW: nu met polo!-- zegt:
en tijd van dat ik het opsla

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wil je dit ook even naar Yvonne Gleufhoer schoolbegeleidster sturen. Ze gelooft me niet echt meer als ik zeg dat ik iets echt wel een keer ga doen:)
Het staat hier gelijk wel heel ordelijk, stel je voor dat je dat nou eens echt deed, dan heb je echt wel een heel overzichtelijk en duidelijk leven.. Ik zou echt na 2 minuten al chronische ebolajeuk krijgen van mezelf, denk ik:-)
xx (let op mijn webpage)

Lineke zei

Ehhh.. klachten bij besmetting met ebola worden niet gekenmerkt door jeuk, hoor :) Alleen een zogenaamd "morbilloform niet jeukend exantheem", ofwel: rode blaasjes die nie jeuk nie!!

Lineke zei

Ik zou pas echt de scabies en/of schaamluis jeuk krijgen, als mensen zich betweterig op weblogs gedragen :D

Lineke zei

Ik zelf maak altijd wel mapjes, maar ik vergeet dan waar ik die laat..

Anoniem zei

hahahaha, dacht je nou echt dat ik dat zo deed? Je mag, als je wil, mijn kamer komen bekijken (poolstok moet je meenemen) en dan bedenken of ik op mijn computer alles in mapjes heb staan:-)

Lineke zei

Nee, dat dacht ik helemaal niet :p
Zie ook het woord "wel" in mijn zin...
Volgende keer zal ik er voor de onoplettende lezer "WÉL" van maken?? ;) Gna gna

Anoniem zei

Owjah, nou zie ik het en snap ik het:-)

Lineke zei

Oja, weet je wat ik ook heb gedaan?
Had een Word-document dat op mijn bureaublad staat beveiligd (omdat ik gewoon wat dingen aan het schrijven was, en geen zin had dat anderen dat gingen openen) met een paswoord..

..wil ik het twee weken later openen, ben ik het paswoord vergeten! Kan er dus zelf niet meer bij :)

Weet alleen nog dat ik een abstract woord had gekozen dat ik mooi vond..

Anoniem zei

jullie kunnen best heel vreselijk ordelijk zijn (als je genoeg schoppen krijgt), zo zie je maar, heb je ineene een foldert af!pluim!

Ilse zei

Marlies! We houden van je! Wil je nog meer van dat soort comments doen :)?

Anoniem zei

ik ook van jullie:)maar jullie waren ook echtechtecht heel goed bezig!zo, waar wil je nog meer een pluim droog van achter voor hebben?