woensdag, juni 22, 2005

Broese-mutsen

Vanmorgen moest ik oppassen op David, het 3 maanden oude broertje van Lars en Sarah, waar ik al zo'n anderhalf jaar (?) oppas. Marlies (moeder) zei dat ik maar lekker met David in de wagen moest gaan shoppen, want David vond het altijd wel leuk in de wagen en dan was ik ook even lekker buiten. Dus ik met David in de wagen richting centrum hobbelen. Nu heeft het centrum van Utrecht kinderwagen-technisch niet echt een optimale infrastructuur, maar David vond alles wel best; die lag vrolijk te lachen. Ik ging even leuk de Broese in, fijne winkel, fijn boeken kijken! Ik met de lift naar de kelder (klote-lift en niemand die even helpt) bij de Pedagogiek-boeken kijken, vonden de Broese-miepjes wel leuk geloof ik. Zaten heel vertederd 'goh wat een jong moedertje' te kijken hoe ik alvast even literatuur aan het bekijken was voor de potentiële problemen die 'mijn' kind later kon ontwikkelen :). Toen kwam een van die Broese-mutsen even met d'r hoofd in de wagen hangen en spraak tegen David de hilarische woorden 'zo, mag jij lekker met mamma mee naar de boekwinkel?' Hahahaha, heb haar maar even uit de droom geholpen; ik zie er natuurlijk heel opvoedkundig verantwoord uit enzo, maar dit kind werd na een ochtendje winkelen gewoon weer bij z'n echte moeder ingeleverd! En David maar een beetje lief blijven lachen naar dat mens, de verrader ;)!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hahaha :-)

Lineke zei

Helaas kwam mijn tip voor Ilse te laat.. Volgende keer gewoon zeggen: "Nee joh, ik ben zijn oma, dit is en zoontje van mijn dochter van 13"

:D

Anoniem zei

hahahahahahahahahahaha. Die ga ik een keer jatten:D

Anoniem zei

maar dat ie iig wel shopbaar is dus;)

Lineke zei

Even een aanvulling in de serie: was vrijdag oppassen, vond Sarah het een beetje gek dat ik dokter ga worden, dus ik vroeg wat zij later wilde worden: "Nou.. weet je wat ik later wil worden," zegt ze, al badderend, "ik wil later een páárd worden"

Dus.

Ilse zei

Hahahahaha, Sarah is leuk!