dinsdag, juni 28, 2005

Scoutingmeisje


Beeeetje onscherpe foto, maar zo ziet Ilse er ongeveer uit als scouting-meisje (fijn hè, Marlies). Voor éénieder die dit leest lekker de volgende taak: mij in de week van 2 tot 8 juli een kaartje te sturen op scouting-kamp! Ik ben namelijk ernstig van plan om wederom de wedstrijd 'wie krijgt de meeste kaartjes' van alle kinderen te winnen! Is me vorig jaar wel gelukt (dankzij een zeker iemand die mij 5 kaartjes heeft gestuurd, hehehe!)

Hier kan alle fan-mail heen:

Scouting Miquel Pro
Scoutinggroep Zuylensteyn
t.a.v. Ilse
Schaapsdijkweg 52
5913 GM Venlo

Ik zal vast een extra postzak reserveren bij de TPG :)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaaa!Fijn!!Ilse als scoutingmeisje!Zal ik je dan als dank voor dat je die foto erop gedrukt hebt een kaartje sturen op je kamp??

Ilse zei

@René: nee, geen origami (maar het had gezien de mutserigheid van het geheel gekund inderdaad). Ik kreeg een kadootje als dank voor deelname aan het kamp, was de 'groepsbadge' van de Kabouters (=speltak van scouting). Ze vonden dat ik het zo goed had gedaan, dat ik die wel verdiende. Gelukkig ben ik nog niet zo ver dat ik een scouting-bloes heb, anders had ik 'm erop moeten naaien!

@Marlies: 1 kaartje maar? Ik verwacht er minstens 10, hahaha! Nee hoor, een kaartje vind ik leuk!!

Anoniem zei

kaartjes zul je krijgen;)

Wiets zei

Hehehehe, lekkere geile foto, voor een echte scout misschien dan. Menig jongensscoutinghart klopt nu in dubbel tempo...
Maar zal je een kaartje drukken hoor!

Anoniem zei

nee wietske je moet minstens 5kaartjes sturen, anders heeft het geen zin

Anoniem zei

nou als je die wedstrijd niet hebt gewonnen weet ik het ook niet meer hoor, ik heb me klem geschreven iig. Hoeveel had je dr?

Ilse zei

Veel :) In totaal van iedereen iets van 20 ofzo?? Alleen heb ik DE kaart van jullie met het woord 'COLA' erop niet gekregen :'(
Die ligt vast nu eenzaam in de brievenbus in Venlo....!

Anoniem zei

naaah dat was dus juist het klapstuk, met zoon geil volendams wijf. en natuurlijk helemaal vol gedrukt met COLA. Snik, dat je die nou weer niet hebt. Nouja dan vinden de volgenden m misschien.