zaterdag, juli 09, 2005

Net zo dood als mijn mobiel

Scoutingkamp zit erop... dank voor alle kaartjes!! Spannende foto's van Ilse als echte scout zijn te bewonderen op www.zuylensteyn.nl, links op 'speltakken' klikken, 'kabouters', 'homepage van de kabouters' en 'zomerkamp 2005'. En inderdaad, de oplettende lezer zal zien dat ik bij meerdere zomerkampen te zien ben... (kabouters & verkenners/gidsen).

Klein jammer detail is dat mijn telefoon verdronken is; na 3 dagen föhnen kan ie inmiddels wel weer bellen, maar het beeldscherm is definitief dood (toch vrij lastig bij een telefoon). Vandaag maar eens even uitzoeken in hoeverre ik dit kan 'declareren' bij mijn reisverzekering :)

Edit: Ik was mijn telefoon deze middag goed zat, dus ik heb maar een nieuwe gekocht. Wel auw auw auw voor de bankrekening zo voor de vakantie, maar ik ben dus weer volledig bel- en sms-baar! En de lieve meneer van de Phone House heeft zelfs even alle telefoonnummers naar mijn SIM-kaart gekopiëerd, hoef ik ook niet alles opnieuw in te voeren (bijzonder prettig)!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

istie nou echt hartstikke dood? toch knap dat je dr nog uit je hoofd mee kon bellen;)

Wiets zei

Jeeeuuuhhhh, kan Ilse toch op de hoogte blijven van alle Phoenixe ontwikkelingen!!!!

Ilse zei

Ik heb Savines heeeeeel netjes gehouden :) Alle rotzooi zeer netjes in de poubelle gegooid (ik kan zooo goed Frans in ene, dat wil je niet weten) en ons keurig gedragen! Savines was nog steeds fijn! Beetje koeler dan 2 jaar terug, maar nog wel gewoon in de zon kunnen liggen! En ze zijn de camping aan het verbouwen, want ze hebben het toiletgebouw waar Le zijn langzaamste-afwassen-van-de-hele-camping record heeft gezet helemaal vernieuwd (die vlak bij de receptie), heeeeel fijn!