zondag, november 27, 2005

Nog meer hobby's

Ilse heeft een leuke nieuwe hobby, overgenomen van Vincent René S. (waarvoor dank, haha). Naast onze gedeelde auto-nummerborden-verslaving (hoewel ik vrees dat bovengenoemde daar iets meer last van heeft dan ik) heb ik nu ook een gedeelde (?) Google Earth verslaving. Wat een briljant programma! Inmiddels ben ik zover gezakt dat ik vogelkakjes op het asfalt in New York zit te bekijken, maaaaaarrr, ik heb het hotel waar we in Beijing in hebben gezeten ook even opgezocht! Blijft toch bizar dat ik daar een nacht heb geslapen!

Zie hier het resultaat: (dat lichtblauwe U-vormige gebouw, als ik het goed heb)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

over chinezen gesproken:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6739710473912337648
BRILJANT. Ze kunnen het ook:-) hahahahahaha. ik moest echt zoooo hard lachen:-)

Ilse zei

Hahahahahahahahahaha! :) Grappig ook dat die jongen erachter gewoon doorgaat, alsof het heel normaal is :) (dat is het ook, dat is het ook)!

Ilse zei

Hoe vind je zoiets eigenlijk? :)

Ilse zei

Die linker kent wel de tekst beter :)

Anoniem zei

hahahahahahahahahahahahahaha! ja hoe vind je dit eigenlijk?

Anoniem zei

Was een link op een site waar ik op was. Viaviaviavia dus.
Ik had het dus druk;-)

Wiets zei

Het zou hem zomaar kennuh wezen! Ik heb zondagavond docu over studentenopstand gezien. Dat je daar dan gewoon bent geweest! Is en blijft toch een beetje raar. Andere nummerbordverslaving trouwens: overal woorden bij verzinnen, bijv. mijn kenteken PGDV: Peugeot Dus Vaar Wel.