maandag, december 19, 2005

Fietsen voor Congo

Vandaag stond mijn jaarlijkse verslaving weer op de Neude: het glazen huis! Gelukkig was ik vandaag vrij, kon ik meteen even met Yvonne gaan kijken! We hebben even braaf een paar keer door het beeld heen gelopen, waren we ook weer op tv geweest!


Daarna hebben we ook wat nuttige dingen gedaan: gefietst voor zielige kindjes in Congo! Als de totale afstand van de Neude tot aan Kinshasa wordt gefietst deze week, dan wordt er nog eens heel veel geld binnengehaald!

Hier met z'n tweetjes...

Hier was Yvon nog vrolijk & kon ze me nog bijhouden, hehehehe :-)!

En ik fietsend en blij!

Maar ik heb iedereen er even keihard uitgefietst, haha! Mét eindsprint (filmpje hiervan is op te vragen bij ondergetekende)! Daaaaaar is de dansconditie! :-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeuj vrijdag maggik ook. Fijn dat er ook nog iets leuks is voordat die stomme kerst begint;)

Anoniem zei

Jaaaaaaaaaa het was leuk!!!

Ik wil nog een keer!

Ilse zei

We gaan ook nog een keer!! Ik vind gewoon donderdagnacht ;)!

Anoniem zei

Ja!! Na dansen. Vet leuk plan! Zijn we wel chagerijnig, maar hunnie ook, dus!

Anoniem zei

heej ils,
ik vind t erg goed dat je zo hard hebt gefietst!
helaas ben ik de hele week druk met stage enzo anders was ik ook wel even naar utrecht afgereisd om het huis te zien...
ben trouwens wel erg blij dat je t gewoon op tv kan volgen om 6 uur 's ochtends, voel ik me toch iets minder eenzaam bij mn ontbijtje!
kus