maandag, november 21, 2005

Integratie van suffe hobby's

In het kader van de integratie hebben scouting en volksdans (ik gebruik dit woord nóóóóóit, alleen om even aan te geven hoe suf het kan zijn :)) afgelopen zaterdag even geïntegreerd, lekker twee suffe hobby's bij elkaar! Of eigenlijk drie, want eigenlijk hebben ze allebei met de Landelijke Weeffederatie -jawel- geïntegreerd! Zie hier het resultaat!



Frouke, als je ooit eens mijn blog gaat lezen (hahaha!): je ziet er erg schattig uit in kostuum! Vond het heel erg leuk dat je mee was! Bij deze ben je eveneens aangenomen als derde PR-lid!


Voor mensen die nog een nieuw tafelkleedje zoeken: ik stel mijn schort graag ter beschikking!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

het suffe-mutsen-gehalte was erg hoog zaterdag ja. maaarrr @frouke: leuk dat je ook meedeed met de kostuumshow! (en marnel ook natuurlijk, das de echte kleedsterspirit;))over dat schort: de kostuumcommissie biedt ze als pakket van 10 aan voor bij de kerstdagen, leuk voor bij t kerstdiner!

Anoniem zei

*weet je wat ik wel zou willen ziijijijijijijijn? Een bloemetjes gordijn, een bloemetjes gordijn*

Anoniem zei

Joanne, ik vond jouw grap van het weefgetouw wel erg leuk om te horen!

Verder ben ik nu mijn tijd aan het verdoen tussen 2 werkgroepen in, dus ik zit overal nutteloze comments achter te laten.

En ja Ilse, ik ben bij de studieadviseur langs geweest, maar er waren nog 4 wachtenden voor mij, dus qua tijd ging dat niet lukken.