woensdag, november 02, 2005

Hobby's

Ik heb een nieuwe hobby, samen met Joanne :) (Ja Jeroen, het gaat alwéér over Joanne!). We hebben allebei Coen Swijnenberg toegevoegd bij Skype, inderdaad, die meneer van de radio. Hij heeft Joanne al een keer gebeld, is ze even op de radio geweest (en mij ook, maar toen ging er even wat mis). Nu vrees ik dat we iedere avond van 18.00u tot 20.00u naar de webcam van 3fm moeten kijken, opletten op Coen zit te typen en vervolgens kijken of het aan ons is. En dan ook nog in de gaten houden of 'ie niet belt... want zelf bellen is natuurlijk eng!

Pffffff... we gaan het echt druk krijgen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

haha, wat fijn dat je zo'n autistische bezigheid kan delen met iemand, dan voel je je niet zo alleen;-)

Anoniem zei

Als ik mijn microfoon heb sluit ik mij gewoon bij jullie aan hoor!

Ik ga alleen niet tijdens het eten mijn geluid heel hard zetten zodat ik hetwel hoor als hij mij belt :P