dinsdag, oktober 25, 2005

Hassaaaaaaaaan!

Hasssaaaaan, we sajnde weâh!
Eeeej doe effene bdoodjaah. Bdoodjah. Bdoodjah. Ja, bdoodjah.
ef...eh..bdoodjah. Ja.
Eeeeheeej beeejbeeh. Oe. Haaa. Sjwaaarmaaaaaah.
Hassaaaaaan. We gaan hier sitte. We sitte hieroo. We sitte hieroo.
Hieroo. Ja. Ensnelleh, wantikkepponger. Whaaaaaah.
Ha Appie, hep jij alle bdoodje besteld. Nee? Wacht ik bestel.
Haasssaaaan. Hij. Hijwillooke bdoodjaah. Hij willooke bdoodjaah. Bdoodjah.
Hij ook bdoodjah. Ja, bdoodjah ja. Ja. Hè? Groente. Moet je groente debij.
Ap. Wat isternou man. Moet je huilen? Waarom huil je Ap? Blaaaaaaaaah.
Gadverdamme, ik dag datje huilde pik.
Hassaaaaaan. Eh.. Doe maar één bdoodjah maar. Eentje.
Waarom? Kijk waarom. Hij hoefnie meeh.
Eh... voor mij twee witte sause debij. Tweej. Witte. Witte. Witte. T. Nee, niet roje debij, alleen witte.
Ja. Hè? Konijn? T. Schiet op man, ikkepponger.
Sjeezes Ap, wat heb je nou gedaan pik. Kijk nou, dat doe je thuis toch ook
niet asje op de bank met je voet. Asj... Dit. Hier zo op mij. P. Doe weg man
bij mij hier. Veeg het weg zo met je voetzo. Zo ja. Zo kun je toch nnnniet nnormaal eten.
Hoi. Hee. Tsjikkie. Ap kijk dan. Vee. T.veeg weg hier. Hier zit nog dinge.
Letopletopletop.
Hoi. Majsje. Heee. Majsje. HEE. MAJSJE. HEE. HEEEE. HEE HOER. Watte kapsones man. Ze kijkt niejeens.
Bejje doof of zo. Bejje doof. Ja. Oooh, ze's doof. Sorrie dat wistik niet. Dat wist ik niet.
Nee, nee Ap ook niet. T. Ap, ze's doof man. Hassssaaaaaan. Bejje ook doof?
Schiet op nou man!

:)

Meeluisteren kan hier, met dank aan Krista en Dénise.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En hassan bleef beleeft he..
:-) Ik kenne, hij blijft leuk:D!

Anoniem zei

Zo zo, jij bent dus Ilse. Aangenaam.
Ik ben een goede kennis van Krista
en Yvonne Kloppenburg :-)