donderdag, juli 28, 2005

Stofzuigen

Doorgaans ben ik best georganiseerd (vind ik zelf), als je enkele kleinigheden hier en daar een beetje wegdenkt. Zo dacht ik net, kom, ik heb niks beters te doen (??), ik ga eens bovenop de kast stofzuigen. Nu heb ik dat sinds ik hier woon (de datum zal ik er even niet bij vermelden, dan lijkt het écht of ik hier zit te versmeren) circa 0 keer gedaan, dus dat mocht wel eens een keer.

Huisgenoot Christie had laatst zo'n hyperhype stofzuigert gekocht:

Kan je heeeeel erg handig mee bovenop de kast zuigen. Het leukste is dat je dan altijd van die dingen tegenkomt 'goh die had ik daar vorig jaar handig neergelegd, jammer dat ik er daarna wel teringlang naar heb lopen zoeken, maar het was een hele handige plek'. Maar, nu is het bovenop de kast weer netjes, niet dat iemand dat ziet (bij het volgende bezoek aan het Grote Lombokhuis dus even bij Ilse op de kast kijken), maar voor het idee, kan ik weer een jaartje of 2 voort. En de stofuiger is helemaal goedgekeurd, even kijken wat ik nog meer kan gaan zuigen :).

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk dat ik alles van mijn studie terug vind, als ik onder mijn bureau ga stofzuigen:-)

Ilse zei

Dat zou ik pas doen als je afgestudeerd bent :) 'owja, dat verslag had ik moeten inleveren, jammer dat ik het opnieuw heb gemaakt, want het lag gewoon onder m'n bureau'

Anoniem zei

Zeg Ils, wil je misschien ook even op mijn kast stofzuigen? Je vind daar ook vast leuke spullen terug

Ilse zei

Ik zuig alles :D

Anoniem zei

et yvon: Ik heb de perfecte manier voor je om op je kast te stofzuigen;
In een periode waarin je Heel Erg Druk bent met Zeer Belangrijke Dingen, ga je vanzelf op je kast stofzuigen:-)