zondag, juli 24, 2005

Vakantie-quotes

Speciaal voor Joanne (en voor Marloes, maar die zeurt daar niet zo om) het volgende (eigenlijk alleen leuk als je er bij bent geweest):

Ilse tegen Marloes die meteen uit bed is: 'Eigenlijk liggen we nog even op de snooze te wachten'

Marloes: 'Je suis zo geil als beurre'

Ilse en Joanne: 'Dat geeft niks, bij je broer thuis is het erger'

Ilse: 'Zo afgelegen zitten we nog niet, er staat nog geen glasbak'

Joanne: 'Heb je nog wat hards?'

Ilse: 'Ik ruk graag vuilniszakken, ik houd wel van aan vieze dingen trekken'

Conversatie Marloes-Ilse
Marloes: 'Haal die strings daar eens weg, je hebt van die degelijke met streepjes'
Ilse: 'Als ik die daar heb hangen, dan heb ik dat'
Marloes: 'Wil je leuke kanten van mij?'
Ilse: 'Ik ga dus echt niet de hele dag met van die rare nare kanten strings lopen, die dan misschien een kwartier leuk zijn en er dan woest afgerukt worden'

Uitleg Ilse over Joannes 'tussen even bijna niet':
'Ja tot wel een keer dat je denkt ach mwaoh.. jaaaah, ja.. jaah (lijkt verder nergens op)'

Ilse en Joanne: 'Nee, ik weet niet hoe laat het is, want ik mag geen horloge om van Adelène'

Joanne midden in de nacht in haar slaap: 'Weltrusten!' (om zich vervolgens demonstratief om te draaien)

Joanne vindt persoonlijk zelf dit het leukste stukje:
Joanne: Keihard op z'n Brigitte Kaandorps meezingen met de live muziek. Ze improviseert een kraakgeluid à la Britney. Vlak daarna doet de mevrouw op het podium precies hetzelfde (hier had je bij moeten zijn).

Willekeurige Belg: 'Ik steek even een komkommerke in een kommeke'

Ilse, Marloes en Joanne zijn aan het afwassen tussen 'de buitenlanders' (denken ze). Op het moment dat ze het uitgebreid over een G-spot orgasme hebben, laat de jongen naast ons een pan uit z'n handen vallen. Bij het weggaan zegt Marloes 'daaag' tegen de jongens, waarop 'de buitenlandse jongens' 'doei' terug zeggen.

Marloes: 'Gaan jullie weer een alfabetsessie houden?'

Onze tornadohunter: 'We stonden eerst bij GGGap, en toen dachten we, we gaan naar Lak de Serruponkon'

Toevoeging:
Marloes in Duits weg-restaurant: 'Ik ga hier echt geen Duits praten, Duitsers in Nederland passen zich ook niet aan, bovendien verstaan ze me best.'

Ik zal het hele boontjes-creditcard-verhaal maar achterwege laten, want dat is écht niet grappig als je er niet bij was :) Maar ik vond het nog steeds briljant! Bovendien hebben we ter compensatie van die ge-wel-dige service daar even heel puberaal wat bloemstuk onderdelen meegejat 'es geht nicht'. :)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Overigens vind ik dat we nog niet eens veel van die 'graag gedane opmerkingen' hebben weten te verkondigen. Dat was voorgaande vakanties wel eens erger:-)
Frankrijk en China dan maar:-D
xx

Lineke zei

Ook een quote van mij, situatieschets; helemaal alleen thuis, hard werkend aan somatisatieonderzoek:

Lineke (tegen zichzelf): "Schat, maak je even een kopje koffie?"

Grita zei

Nouhou! Hier had ik bij moeten zijn!!! Maar dat ik het helemaal voor me zie en dat ik dubbel lig! Vooral de Marloes uitspraken zijn zo typisch Marloes. Ik denk dat ik er in een karma versie wel bij was. Weet nu ineens wie die geest bij het meer was. Nooit geweten dat ik daar toen op dat moment stond, maar nu valt het kwartje ineens! Ik word blij van jullie :-)

Ilse zei

Volgende keer ben je er ook bij, zo! En ik word ook blij van jou :-) Je bent grappig, vooral als je zo leuk met gg-gg-gg lacht en als je lekker in de Giagant mensen staat na te doen!

Ilse zei

Ik bedoelde dus de Gigant :-)