woensdag, februari 23, 2005

Stronken


Gelukkigwasdedansjufhetminststronken.jpg

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ze ziet er een beetje uit alsof ze heeeel geil naar iemand zit te kijken

Anoniem zei

Vind dr meer een autist lijken, een geile autist. Is dat nou moeiiiilijk met die hangende mond en die halfopenstaande ogen??

Anoniem zei

En waarom herkent Mr. Blog mij niet meer? Joehoe ik ben Rosalie Lee Lee! Ben heulemaal niet anoniem ja! Grrrrr!(nou ja als ik die naam in het echt zou dragen, zou ik ook liever anoniem de wereld ingaan)

Anoniem zei

nee, neem dan de vorige dansmees. Die was tenminste bij nacht en ontij altijd fit, elegant, empatisch en niet te vergeten knap! is dit echt een verbetering als ik vraag me af? is ze stronken is ze geil is ze autist is ze zichzelf??? allemaal prangende vragen

Anoniem zei

Is dit Adelaine (of hoe schrijf je haar naam?)??? Dat ze dr in het echt wat minder stronken uit ziet hoor.
xx LeeLee