maandag, februari 14, 2005

Fietsen in Lombok


Dat fietsen in Lombok nooit helemaal zonder risico's is, dat is mij inmiddels duidelijk. Want de Kanaalstraat overleven is één ding, maar je fiets veilig weten te stallen (en daarbij het risico op opgevouwen achterwielen zoveel mogelijk reduceren) is ook niet geheel onbelangrijk. Inmiddels ken ik de route naar de fietsenmaker en weet ik dat een wiel vervangen 45 euro kost (terugbuigen 15). Maar dat je nu ook rekening moet houden met het WEGWAAIEN van je zadel, dat is een nieuw fenomeen...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Und hoe duur wasset?
xx janne

Anoniem zei

zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bij deze een zeer spannende post van mij....eindelijk een keertje. Dat ik wel geen verstand heb van fietsen (nee, ik fiets niet, heb niet eens een fiets, heb eerlijk gezegd een hekel aan fietsen) maar leek me wel zo handig om iets bij de nieuwste te zeggen. Maar dat ik wel altijd gezellig op je site kijk en bij deze echt plechtig beloof er ook wat vaker een berichtje op achter te laten. Je mag raden wie dit stukje trouwens geschreven heeft (goh is best duidelijk zou je zo denken)

Ilse zei

Jaaaaaaaaaa Marloes, goedzo!!! (je verraadt jezelf door te zeggen dat je geen fiets hebt :P) Hoe lang heb je eigenlijk al niet meer gefietst? :P

Joanne: een zadel isch 9,95 en dan wordt ie er gelijk voor je opgemonteerd. Dit in tegenstelling tot sloten van de HEMA, die moet je zelf erop drukken, met net iets te veel schroefjes... (lijkt wel op een IKEA-stapelbed)