zondag, juli 26, 2015

Call me Polly

Na een paar dagen in Perth hebben we onze Apollo-camper (Polly voor intimi) opgehaald en begon onze roadtrip langs de west-kust :)). Inmiddels zijn we al in Denham, maar ik heb hier nog wat in te halen geloof ik! 

De avond van tevoren hadden we de deal gemaakt dat als de camper handgeschakeld zou zijn, ik eerst zou rijden en als het een automaat was Nicolette. Nicolette zag op tegen schakelen, ik vooral tegen links rijden... Onze camper bleek handgeschakeld, dus ik mocht meteen mijn 'conquer your fear' moment! En dat ging na een beetje paniek best goed ;). 
Gelukkig kon Nicolette ook nog rijden:
Op dag 1 reden we naar de Pinnacles, een soort Kootwijk met hele coole rotsen!

We zagen er zowaar nog een kangoeroe doorheen springen, heel tof! 
We sliepen op een camping aan het strand, met papegaaien in de boom.
De volgende dag trok ook de regen en bewolking weg en zagen we steeds meer blauwe lucht, jeeeeej! Op weg naar Kalbarri herinnerde Nicolette zich ineens Greenough Wildlife Park, waar ze met een tour geweest was, dus daar konden we mooi even stoppen! Ze hadden er heel veel lieve dieren, maar vooral: kangoeroes!

De kangoeroes vonden ons ook erg leuk (vooral omdat we voer hadden gekocht ;))


Ik heb ook nog een albino baby-kangoeroe vastgehouden, zoooooo lief! 

Daarna weer verder naar Kalbarri, met onderweg een prachtige zonsondergang in de zee, zeker de moeite waard om even te stoppen :) 
Voordat mijn blog ontploft van alle foto's, eerst maar even kijken of ik dit online krijg ;). Later meer!

3 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

Wat leuk dat je deze belevenissen met ons wilt delen, geniet maar van jullie Polly avontuur, ik volg jullie graag, lieve groet van tante ;)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Harrie Groothuis zei

Auto ziet er goed uit. Mooie foto's. Keep up the good work!