dinsdag, augustus 10, 2010

Bye, bye Cambodja!

En dan ineens is je vakantie bijna weer voorbij... net de laatste blogs over Phnom Penh geschreven, Sara en Sterre uitgezwaaid. Alleen nog even mijn tas inpakken, douchen, mijn laatste allerlekkerste ravioli eten (je ziet, ik ben een echte fan van de Cambodjaanse keuken, haha!) en mezelf dan naar het vliegveld laten tukken...

Morgen een dagje Kuala Lumpur en dan vlieg ik morgenavond om 23.15 naar Amsterdam, waar ik om 6 uur 's ochtends (grom) aankom. Eénieder die het leuk vindt om mij dan te komen opzwaaien: je bent van harte welkom, ik trakteer je op een kopje koffie! Wat een aanbod hè? Ik verwacht nu natuurlijk dat het zwart ziet van de bekenden donderdagochtend...

Tot gauw allemaal!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Ilse,

Lees net je laatste blog nog. Zo te lezen had je het goed daar, maar kom je ook weer gezellig terug naar Utrecht. Ik zit vandaag achter jouw bureau. Het is nog zo rustig dat ik bijna kan gaan zitten waar ik wil, dus heb al het hele gebouw gehad. Je eigen sneeuwwitje staat mij aan te staren, waar jij nu blijft... Goeie trip nog. Karin Abbenbroek