zondag, september 16, 2007

Zaterdag

Op het gevaar af dat mijn blog een beetje een veredelde plaatjes-kijk-site gaat worden, alwéér foto's! Ik & mijn digitale camera zijn gewoon een heel goed koppel denk ik... ;-)

Gister was het lekker zaterdag-waarop-lekker-een-keer-niks-hoeft-dag. En dat was geloof ik ergens begin juni voor het laatst. Ik vind leuke dingen doen in het weekend héél fijn, maar even een weekendje niks en gewoon in Utrecht zijn en een beetje rommelen is ook héél fijn.

'Lekker' al mijn was bijwassen en gewoon de hele dag in bulten in mijn kamer laten liggen.

Als je dan toch alleen eet, hoeft het ook allemaal niet zo netjes.

En de afwas doe je pas als je er een keer zin in hebt (of er huisgenoten thuis komen :-)).

Krant lezen tijdens het eten, héél fijn!

En het allerbelangrijkste: uitslapen!

Morgen ga ik denk ik lekker burgerlijk het oud papier wegbrengen, de badkamer schoonmaken & foto's inplakken (na mijn ochtend-macramee natuurlijk). Kan ik daarna wel weer wat ruigs gaan doen.

1 opmerking:

Vera zei

POEEEEES! <3