zondag, september 09, 2007

Kansloos

Vannacht heb ik weer even bewezen dat ik het nog kan, zelfs als ex-student. Heel erg uitgaan (dansen, drinken, ouwehoeren), patat eten en daarna tegen een uur of 5 je bed in rollen. Want als je het dan doet, moet je het goed doen. Overigens lagen we goed in de markt, met name bij de getinte medemens onder ons. En zelfs het feit dat de helft van ons gezelschap een trouwring om had, en twee kinderen thuis had zitten, leek niet bijzonder mee te spelen.

Ik heb alvast even proefondervindelijk vastgesteld, dat ik dit hele gebeuren ook nog kan als ik burgerlijk en 32 ben, alleen dan moet ik de volgende dag iets harder uitslapen.

Na vandaag ga ik ook weer gezond eten, want 2 keer patat in iets meer dan 12 uur is wel erg kansloos.

2 opmerkingen:

René Steenvoorden zei

2 keer patat in 12 uur? Man, ik ben jaloers! Ik was zaterdag bij Junior Sanchez in Tivoli, ook heel tof!

Grita zei

Hahahahaha, is niet kansloos hoor, dat mag best een keer!