maandag, september 03, 2007

Burgerlijk fietsen op de Veluwe

En zaterdag was het weer tijd voor de jaarlijkse familiedag. Toch wel anders dan anders, want zonder beppe. Maar vond het toch een hele fijne dag. Lekker truttig op de Hoge Veluwe gefietst en érg lekker gepicknickt! En je mag het natuurlijk niet zeggen, want zelf vond ik het altijd héél erg als mensen dat zeiden, maar mijn 'kleine' nichtjes en neefjes zijn ineens heel groot geworden :-)
Neefje Jelmer en Nichtje Esther

Nichtje Leonie en nichtje Marlies

Ook heel erg belangrijk tijdens een picknick, vooral met al dat gefiets... (heb die dag wel 58 km gefietst, vet goed!)

Eigenlijk vind ik alle honden stom, maar met 'Trix' (hondje van mijn tante) kon ik goed leven. Haalde stokken op, zoals een echte hond betaamt, en heeft bijna alles wat wij hebben gefietst in het park (kilometertje of 25?) meegelopen. Respect! Edit: @ alle hondenliefhebbers: niet zo op jullie teentjes getrapt! :-)

Wow, mooi!

6 opmerkingen:

Yvonne zei

en billy dan?

Ilse zei

Billy lijkt op Trix, dus daar kan ik ook mee leven. Zolang ie maar niet op schoot springt :-)

Madeleen zei

Ilse ik vind dat je blog goed bij houd! Ik denk dat ik ook meer weer is wat erop ga zetten :p

Vera zei

Je bent zelf stom :P

Unknown zei

vet hip die laatste foto voor op d'n achtergrond bij de pc ;)

Lineke zei

Ik vind die laatste foto erg mooi, ik moet ook weer eens naar die plek.. Echt de oerveluwe plek..

Zou je mij die foto willen mailen (als groot JPEG-bestand), misschien vind je hem dan ooit wel ergens ingelijst terug :D Of zitten er auteursrechten op?