woensdag, maart 14, 2007

Wie is... de mol?


Morgen is ein-de-lijk (vanwege stom voetbal en stom geschaats vorige week duurde de ontknoping een week langer) de finaleuitzending van Wie is... de mol? En nu kan ik het nog veilig zeggen, dus ik zal eens even mijn vermoedens uitspreken. Hoef ik na morgen geen 'zie je nou wel' op mijn blog te posten als ik het inderdaad goed had, want dat gelooft dan natuurlijk niemand meer!

Mijn prognose is dat (hoe verrassend) Inge de mol is en Paul gaat winnen. Die mol-verdenking op Inge is al vanaf aflevering 3 begonnen, en is dus niet een gevolg van het hele foto-verhaal. Wat ik overigens wel een briljant bewijs vind voor het feit dat ze inderdaad de mol is, want in aflevering 9 stak ze inderdaad een 'L' op. Maar los van dat vind ik dat ze er al de hele serie net iets te makkelijk tussendoor piept, zonder dat ze ooit reteverdacht in beeld wordt gebracht. En haar redeneringen vind ik ook niet ijzersterk... waar ze bij de abseil-opdracht er nog heilig van overtuigd is dat iedereen wel naar beneden gaat, zegt ze in aflevering 9 zeer stellig 'dat ze toch wel wist dat Alex niet zou gaan en dat dat een goede dekmantel voor Renate was...' Vaag! En Paul... die speelt het spel erg goed, redeneert erg slim en heeft als enige (juist!) op Inge gestemd.

Maar: morgen zal ik zien of ik echt gelijk had, ergens vind ik het ook wel jammer als het klopt wat ik denk, want dan is de verrassing niet zo groot! ;-)

5 opmerkingen:

Pieter Reeve zei

OH! mijn vriendinnetje is superfan en moet het missen omdat ze moet repeteren met haar orkest. Zou je het voor haar op willen nemen? (en voor mij, want dan ben ik het beste vriendje ooit ;))

zou geweldig zijn!

Ilse zei

Ik neem het elke week op, want ik dans zelf altijd op dat tijdstip... Maarem, je kan het vanaf vrijdag terugkijken op uitzendinggemist.nl (en daar blijven oude afleveringen ook staan, dus je kan de hele serie nog online kijken :-))!

Pieter Reeve zei

Dat weet ik, maarrr, mijn vriendin heeft een bar slechte internet connectie ding (en windows '95!) dus of dat de beste oplossing is weet ik niet...

Ilse zei

Nou ik neem het op hoor, alleen wel op een band die nogal veel gebruikt wordt door mij, dus hoelang het erop blijft staan, wete ik niet :-)

Anoniem zei

Eva is de mol! MA-rijke