woensdag, maart 21, 2007

... and after!



10 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeeeeeer charming hoor!

en de volgende keer idd paarse elastiekjes!!!

Yvonne zei

Haha, ik ben wel heel benieuwd naar het resultaat. Doet het pijn?

milou zei

Vet snel!!
Heb je veel dr last van??

Yvonne zei

Ik vind trouwens ook dat je een onwijs geile onderlip hebt :P

Ilse zei

Ik ben één en al geilheid, haha! :-)

En nee, het doet eigenlijk nog geen zeer, maar dat vind ik prima!

Yvonne zei

heftig ilse!!! er komen bij mij ook weer allemaal herinneringen boven bij deze aanblik... vooral het aantrekken door de ortho overspoelt je met aangename gevoelens. voor hoe lang moet j m eigenlijks?

Anoniem zei

Oh wow, kijk nou, Ilse goes hekwerk! ;-) Goed joh! Mag je nou ook iedere x 'n leuk kleurtje uitzoeken? Erik z'n oudste dochter heeft 'r ook 1, vandaar dat ik 't weet, hihi! Ik heb zélf overigens vroeger ook zo'n hekwerk gehad maar ik mocht géén kleurtjes uitzoeken... zelfs m'n elastiekjes hadden geen kek kleurtje! ***ZUCHT***

Joanne zei

Hahaha, ik moet denken aan een vpro serie met gezichtsmondjes :-) (duidelijk ben ik) Maar dat jij daar op deze foto op lijkt:-)
Ik ga na de grote vakantie maar eens een afspraak maken pour l' ondertanden!

Ilse zei

Ja, ik mócht zeker kleurtjes uitzoeken! Ik heb nu nog maar even grijs gedaan, maar de volgende keer wil ik paars :-)

milou zei

Jaa paars is leuk! Moet je doen :-)
Ik zei toch dat het geen pijn deed!
Kan je ook alweer harde dingen eten?