zaterdag, november 11, 2006

Gastvrouw (een post speciaal voor Joannes moeder)

Door sommigen (ik noem geen namen) wordt nog wel eens gezegd dat Joanne geen goede gastvrouw is: ze zou mensen niet op tijd van eten en drinken voorzien.

Het tegendeel is echter waar: Joanne heeft afgelopen gisteren op mijn afstudeerfeestje bewezen een geweldige gastvrouw te zijn! Ze verzag mensen van koffie, thee, fris, wijn en bier én van zelfgemaakte 'appelfrutsels' (die op de zwarte onderkant na uitstekend te eten waren, al zeg ik het zelf) al vóórdat ik het zelf kon doen of zelfs maar bedenken. Dus. En ze heeft ook hapjes klaargemaakt (leerpunt: ook naar de kamer brengen, niet zelf in de keuken opeten)!

Ik zeg, dat is een kwestie van 'goed bezig Joanne!'

7 opmerkingen:

Lineke zei

Heb je ook nog feestjes van je afstudeerfoto's (ja, ik heb door dat ik een omdraaing heb, had ik al door vanaf fees.. maar had geen zin het reeds getypte weer te wissen :D)??

Joanne zei

:-)

Dank voor de lovende woorden, ik ben ontroerd *snif*. Ik sta ook nog steeds versteld vanmezelf hoor! (mam, zie je nou wel dat ik dat wel kan)

(ik heb dus ook de zwarte onderkanten er nog af staan schrapen)

Ilse zei

Ja, je bent echt vet goed!

@ Lineke: ik heb wel foto's, niet zo veel, maar ik vond ze zelf niet dermate leuk om op mijn blog te zetten.

Anoniem zei

Joanne, je bent een kanjer. Goed opgevoed he. Maar op de foto kijk je of je aan het juchteren bent geweest???
Mamanna

Joanne zei

Ik juchter nooit :-)

Ilse zei

Juchteren vind ik met 4 poten tegen de bank aanspringen, en dat doet Joanne inderdaad nooit :-)

Grita zei

@ Janne: Tuurlijk kan jij dat. Tss maar dat wist ik allang! Maar ik geef toe dat je op Ilse zn feestje echt echt echt heel goed bezig was! Mag ik je inhuren? ;)

@ Ilse: Vond je eigen appelflappen erg lekker! Ook met zwart, geeft niks, bij je broer thuis is het erger.