donderdag, juli 20, 2006

Dakterras

Omdat de temperatuur van hem z'n slaapkamer iets te hoog was, heb ik vannacht met hem en hem op hem z'n dakterras geslapen. Lekker :-) 's Avonds eerst de bedbank en een matje eruit geschoven, nog even lele gedronken en toen geslapen onder de sterrenhemel (nou ja... a) er waren niet zo veel sterren en b) ik had m'n bril niet op, dus ik zag ze toch niet). Toch nog tot half 9 kunnen slapen, voordat de zon je er echt afbrandde! Goed slaap-alternatief voor het tropencentrum een verdieping erboven :-)

En hij gaat mij nog even de foto's mailen, voor een ondersteuning in beeldende vorm.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ja hoor, hem drukt wel fotoos als hem zn fototoestelkabeltje weer terughebt.

Joanne zei

In je doos!

Anoniem zei

meestal zit t idd wel in mn wonderdoos-alles-wat-ik-kwijt-ben-zit-daar-altijd-in maar dat kabeltje dus niet. Misschien zit mn purol dr wel in...

Ilse zei

Ik denk dat het kabeltje naast de computer van je ouders ligt :-) Daar ligt ie meestal als je 'm kwijt bent, haha!

Anoniem zei

Hebbem gevonden! Zat in de laptoptas bij de andere computerkabeltjes-want-das-handig. Had ik dus best goed over nagedacht! Nou ligt mn fototoestel alleen nog aan de Assel en de rest hier. Maar tis onderweg!

Joanne zei

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPDEEEEEET