zaterdag, december 24, 2005

Voorlopig eindbedrag!

Wow! Gaaaaaaf! Heb ik toch maar mooi even wat aan bijgedragen ;-)! Voor de rest zal ik nu ophouden met zeuren over Congo)


Maar wel gewoon €2.203.549,- opgehaald!

(overigens heeft ondergetekende deze week ook wel weer genoeg op bepaalde pleinen in Utrecht rondgehangen.)

Edit: op http://www.antiroos.com/ schrijft Roosmarijn over het after-Serious Request-gevoel... Ik was deze week zo verslaafd, dat ik er helemaal in kan komen, dat gevoel. Jammer dat het nu weer 'gewoon' 3 fm is...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ja stel dat ik die 10 euro niet had gegeven, dan wasset dus €2.203.539,- geweest.. scheelt echt vet veel:-)

Ilse zei

Ja en als ik die 15,- niet gegeven had, dan was het dus ook nog eens €2.203.524,- geweest

Anoniem zei

15? wat heb jij allemaal aangevraagd? Of voor om te fietsen?

Ilse zei

Een plaat hebbik gedrukt, vond ik leuker dan zo storten. En fietsen natuurlijk, al hadden ze dat achteraf toch makkelijk gehaald ('daar gaat het niet om, zeikerd').

Anoniem zei

wulke plaat?

Anoniem zei

Floeps verkeerde naam ingetikt. 'God is in de war, hij denkt dattie Kees is' Alleen dan anders om maar dan is het een minder leuk grapje.

Grita zei

Appeltaaaaaaaart!!!! (en koffie)