maandag, oktober 03, 2005

Aan mijn anonieme bezoekers:

Er hebben de afgelopen dagen vast heel veel mensen mijn China-foto's zitten bekijken... En aan deze mensen (en alle andere anonieme bezoekers) wil ik het volgende kwijt:

OF U WEL EVEN WILT COMMENTEN, WANT DAN WEET IK TENMINSTE DAT JE MIJN FOTO'S HEBT BEKEKEN (EN DE REST HEBT GELEZEN)!

Soms ben ik wel eens met een willekeurig iemand aan de praat en dan vertel ik hele boeiende dingen, om -na mijn hele verhaal- als antwoord te krijgen 'ja leuk, maar dat heb ik eigenlijk al op je weblog gelezen'. Laat mij dat dan even op mijn blog al weten, dan kan ik in die tijd weer andere boeiende verhalen vertellen, in het kader van de efficiëntie :).

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk natuurlijk dat het altijd over mij gaat, vandaar dat ik even reageer :-)

Ilse zei

ALLES GAAT ALTIJD OVER JOU JOANNE! ;)

Ilse zei

@ René: dat doe je snel! Zit je stiekem de hele dag op mijn blog rond te loeren (naast het opzoeken van Duitse Linekes) om te kijken of er wat verandert? :D

Anoniem zei

ziet er leuk uit ilse,

Groet, Terry (vriend van joanne)

pluizig zei

gezien! :)

Anoniem zei

wat doen mensen braaf wat je ze vraagt:-) natuurlijk hoor/zie je nu niet wie het niet doen:-)

Ilse zei

Hahahaha, grappig! Nu vind ik dan ook wel dat je dan standaard op iedere post als eerste moet reageren ;) (what de fuck is RSS eigenlijk??)

Wiets zei

Ik zal ook even snel; Ja juf Ilse! Zal braaf reageren in het vervolg.
Maar je hebt wel een heule fijne les gemist gister zeg! Maar ter compensatie wel dansen voor meneer Ruud en vrienden donderdag, Jeuh!

Ilse zei

Dat was omdat ik een informatieavond moest doen (en volgende week dinsdag weer) -godverdomme-