woensdag, september 28, 2005

China - foto's 4

Zo, de laatste lichting, dan kap ik ermee voor vandaag ;)! Verders zijn we ook nog door diverse kranten en tv-zenders gespot, dus we staan ook in de Chinese media (*klik*)! Onze gids & begeleidster & steun en toeverlaat in China gaat proberen of ze al het videomateriaal (we zijn op de Chinese TV geweest) nog kan bemachtigen...!


In China hoef je niet na te denken over hoe mensen moeten oversteken als je een gat in de stoep graaft... niks loopplank, gewoon door de modder!


Steigers bouwen is een vak apart, zeker in China!

:)

Tai Chi Chinees in het park bij 'Temple of Heaven' in Beijing (waar we in 2 uur even supersnel doorheen zijn gerend, we moetsen om 10 uur al weer naar het vliegveld).

De Japanners van Phoenix.

En verders heb ik nog veel meer foto's, eigenlijk kan ik alles er wel opzetten, maar deze logs waren even in het kader 'korte inpressie'. Wie alles wil zien, voorzien van een uitgebreid verslag, moet maar eens gauw komen eten in Lombok :)!

4 opmerkingen:

Lineke zei

Leuk, die openingsceremonie met al ie Chinezen waar jullie tussendoor lopen. Als je daar van geniet, dan ben je zeker rijp voor het rode boekje en communistische marsen :D

Kan me -als ik de foto's zo zie- voorstellen dat het leuk was! Hoe vonden ze jullie optreden?

**Volgt nu een speciale boodschap vor Joanne** vandaag op de operatiekamer gynaecologie was er een operatie-assistent, die wat betreft uiterlijk en wat betreft karakter heel erg op jou leek! Ik denk dat jullie elkaar heel goed zouden begrijpen.. Fijn om te weten dat zo iemand bestaat, toch? :)

Anoniem zei

**de reactie op een speciale boodschap vor Joanne van Joanne aan Lineke**
Ik vind het wel knap dat ze een operatie assistent hebben die op mij leek 'how oeps ik denk dat ik die naald een draad -of hoe heet dat ook alweer- een beetje vergeten ben. Ik heb er denk ik ook een beetje een troep van gemaakt, dat ga ik eerst even opruimen.'(en dat terwijl er iemand op ligt met allemaal bloed enzo)
Maar het idee is wel fijn dat er mensen zoals ik wel gewoon operatie assistent kunnen zijn:-)

Anoniem zei

haj ils,
wat een mooie foto's van china! lijkt me erg fijn om eens naar toe te gaan, ben erg benieuwd naar je uitgebreide reisverslag!

moeten dus maar gauw een keertje bijpraten....

liefs marieke

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog