zondag, oktober 26, 2008

Vrouwenkronkels

Die schoenen dus... daar zou ik op terugkomen... Is inmiddels al weer even geleden. Ik kan u melden, lieve lezer, die schoenen zijn er zeker gekomen! Ik wilde hier een leuk verhaal over schrijven, over hoe efficiënt ik kan werken, als het mij uitkomt. Na zo'n werkdag van druk-druk-druk en allemaal dingen regelen waar nog op teruggekomen moet worden, kon ik wel binnen 15 minuten mijn gehele kledingkast -en daarbij horende schoenen- analyseren tot een sluitend geheel, waar niet op teruggekomen diende te worden. En dat terwijl ik door het Utrechtse spitsverkeer fietste, met mijn iPod op. Ik was er zo uit, zwarte hoge Timberlands moesten het worden, want dat pastte helemaal in mijn huidige collectie. In 10 minuten ingeslagen, en ach, als we toch bezig zijn, kan er ook nog wel een winterjas bij. Ook in één keer geslaagd (wat een stom woord hè?), lekker snel.

Maar dat is inmiddels al weer even geleden, dus vandaag en gister moest er toch nog even stevig geshopt worden. Met respectievelijk broer- en moederlief. Ik zag wel weer erg veel mooie laarzen voorbij komen. En tja, mijn bruine laarzen zijn geplaagd door slijtage, dus niet meer zo waterdicht, het was mooi weer, mijn salaris was gestort, de schoenen in de stad waren afgesprijst, alléén vandaag ging er nog een hoop korting af... dan kun je ze niet laten staan toch?

Uitgebreide argumentatie... om goed te praten dat ik alwéér een paar laarzen heb gescoord...

3 opmerkingen:

joanne zei

welke welke welke?

Lineke zei

Fotoooooooooooooooo

Ilse zei

Ik heb heel hard een foto gegoogled, lukte nie. En helemaal een foto maken - uploaden - erbij zetten is me iets te veel werk op den zondag... komt nog wel :-)