zondag, april 13, 2008

Verslaafd

Ondanks dat ik het zelf heel hard ontken (nog steeds), ben ik toch wel aardig geïnfecteerd met het internet-MSN-mobiele-telefoon-virus. Ik ben bijna geconditioneerd op het tweetonige 'pling-ploeng' van MSN, dat aangeeft dat er een nieuwe mail binnen is gekomen, óók op computers van huisgenoten. Ik kan heel vrolijk opspringen als mijn telefoon 'piep-piep-piep-piep' roept, want: nieuwe sms. Het is dan ook heel irritant om met mensen in een trein te zitten en allerlei Nokia-gepiep om je heen te horen dat níet van mijn telefoon afkomstig is (of bij mensen in de buurt te zijn met dezelfde telefoon ;-)). Maar het toppunt heb ik vanmiddag bereikt: ik heb tot 2 keer toe de stofzuiger uitgezet, omdat ik dacht dat ik gebeld werd. Inderdaad, dacht, want zowel telefoon als MSN hielden zich muisstil.

Ik denk dat ik langzaam gek begin te worden.

1 opmerking:

Lineke zei

Neehoor, isse normaal...

Mijn ringtone is liedje van Storybox:
"It's wonderful
It's thrilling
The perfect lie (of life, versta ik niet)
You are sharing your emotions
Where am I?"

Perfect als ringtone, want

It's wonderful (als je door leuk iemand gebeld wordt)
It's thrilling (haha, je mob trilt)
The perfect lie of life (ehh....)
You are sharing your emotions (vaak tijdens gesprek)
WHERE AM I? (Dat is altijd het belangrijkste issue, mob op tijd uit mijn tas opgraven!!!)

Over gekken met hun ingewikkelde gedachten en associaties gesproken :p