dinsdag, april 08, 2008

Kleuter

Hoewel ik over ongeveer 2 weken 25 word, blijf ik op sommige gebieden nog een beetje achter. Zo ongeveer op kleuterniveau denk ik. Ik kan er nog steeds van genieten om jarig te zijn, op een stoel te staan met lang-zal-ze-leven-zingende mensen er om heen, kaarsjes uit te blazen, een feestmuts op te hebben, de hele dag cadeautjes te krijgen en overal in het middelpunt te staan (zolang ik het zelf maar een beetje in de hand kan hebben, haha). Het liefst wil ik ook nog een nieuwe feestjurk, net als vroeger. Wat ook helemaal des kleuters is, is dat ik daar al rustig een week of 3 van tevoren over na kan denken en mee bezig kan zijn. Zo ook vandaag, dat was ook wel weer een hoogtepunt. Ik moest voor m'n werk even naar de HEMA en heb toen ook maar meteen een heleboel nieuwe slingers voor mezelf gekocht, voor als ik jarig ben. En serpentines én ballonnen. Dan heb ik me nog ingehouden. En ik ben er nog steeds helemaal gelukkig mee!

2 opmerkingen:

Joanne zei

heb ik ook:-)

milou zei

Hahahah ja dat moet ook altijd gewoon heel hard! Doe je dan ook om twaalf uur 's nachts precies lang zal ze leven voor jezelf zingen (dat hoef ik namelijk altijd wel)!
En dan het liefst de hele dag met een neon-bord boven je hoofd met 'Ik ben jarig!!' rond lopen.