maandag, oktober 08, 2007

Voor om te juichen

Ik werk al een half jaar hier met een contract tot aan het einde van het jaar. Bij gelijkblijvende financiering zou dat verlengd worden (want WMO en veranderingen in de financiering van de zorg enzo, blabla, dus de financiering voor 2008 was nog erg onzeker).

Aangezien ik al 2 contracten binnen deze organisatie heb gehad voor tiepmiepenwerk en mijn huidige werk contracttechnisch binnen die organisatie valt, mocht ik wettelijk gezien na mijn huidige contract geen nieuw tijdelijk contract meer krijgen, alleen een contract voor onbepaalde tijd. En das net even een stapje meer dan nog een keer een jaarcontract (want onzekere financiering op de lange termijn). Of ik zou er drie maanden uit moeten en dan weer opnieuw aan een serie van 3 tijdelijke contracten beginnen. Het was dus een beetje een kwestie van erop of eronder. Lastig, onduidelijk & lange tijd niet zeker.

Vandaag was het dat echter wel. Het was erop: ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen.

(whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :-))

5 opmerkingen:

Yvonne zei

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

*confetti* *feest*

Taart? ;)

Ditte zei

Wat goed! Gefeliciteerd! :)

Wiets zei

gefeliciteerd!!

Joanne zei

Vet! Echt vet! Gefeli, daar mag taart op worden gegeten ;-)

milou zei

Jeeeeeeuj!!!
Gefeliciteeerd!!!